Friday, April 9, 2010

Рейна 2016 он хүртэл Ливерпульд

Ливерпулийн хаалгач Пепе Рэйна 2016 он хүртэл хүртэл багтайгаа шинэ гэрээ байгуулжээ. Испани эрийн хувьд 2005 оноос хойш Улаануудын хаалгыг манаж байгаа бөгөөд альхэдийнэ 5 жилийг Анфиелдэд өнгөрөөгөөд байна. Клубын албан ёсны сайтад өгсөн ярилцлагадаа тэрээр ””Би шинэ гэрээ байгуулсандаа сэтгэл хангалуун байна . Ирэх 6 жилд Ливерпульд клубт тоглох нь миний амьдралын хамгийн сайн сайхан зүйлүүдийн нэг байж магадгүй. Манай гэр бүл энд үнэхээр баяр хөөрөөр дүүрэн байгаа” “Ливерпулийн төлөө тоглоно гэдэг бол үнэхээр онцгой. Би энд 5 дахь жилдээ тоглож байна.Одоо ахиад 6н жил тоглох болсонд сэтгэл үнэхээр хөдөлж байна” “Манай гэр бүл энд байх нь дуртай байгаа нь миний гэр бүлийн амьдралд ч миний карьерт ч үнэхээр чухал” “Миний эхнэр намайг энд тоглож эхлэхэд л үнэхээр жаргалтай байна гэж надад хэлж байсан.Мөн хүүхдүүд маань энд байх нь тэдэнд таалагддаг. Тэд маань аль хэдийнээ scouse аялгатай ярьдаг болсон. Би үүнд үнэхээр сэтгэл хангалуун баяртай байгаа” “Жил ирэх тусам тэд маань улам сайн scouse аялгаар сайн ярьдаг болох байх ” гэжээ. Рэйна одоогоор 248 тоглолтонд Улаануудын төлөө оролцоод байгаа бөгөөд 118 тоглолтонд хаалгаа хуурай манажээ.

No comments: